Mapy



  • Siemka, postanowiłem zrobić taki mały przegląd map oraz dałem kilka propozycji nowych mapek. Proszę o jakąś sensowną opinię, bo trochę czasu poświęciłem na szukanie i testowanie ich :)

    Moje propozycje mapek, które bardzooooo chciałbym zobaczyć na serwerze:
    cs_alpin - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=738278815
    Pamiętam ją z czasów PokeModa 1.6, duża popularność, przyjemnie się na niej grało. Sprawdzałem tą mapkę i według mnie jest dobra. Pewnie będzie można wchodzić na tekstury latającymi pokami lub teleportującymi się, ale nie ma gdzie się tam schować i osoba na teksturach będzie spokojnie widoczna (nie to co na dustach) i nie zauważyłem, żeby była możliwość chodzenia po "szklance".
    cs_assault_b2x - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=406163734
    Kolejny klasyk, którego mi brakuje na serwerze. Jak oryginalny assault jest ciężki do grania, tak ta wersja jest bardzo przejrzysta i przyjemna. Tak jak pisałem, mapa przejrzysta, większa od klasycznego assaulta (więcej przejść, wejśc itd.). Podobna sytuacja jak z cs_alpin - pewnie będzie można wchodzić na tekstury, ale będzie się widocznym i nie raczej nie ma "szklanki"
    de_kabul - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=232135055
    Ostatni klasyk - Kabul. Powiększona mapa (dwa BS, gdzie na starym chyba był tylko jeden, więcej przejść), dobrze zrobiona. Myślę, że więcej nie trzeba pisać, tylko wrzucać na serwer i grać :D
    Jeszcze podmieniłbym Azteca, który praktycznie w ogóle nie jest grany, na mapę de_dustyaztec - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=923542093
    Mapa dużo bardziej przejrzysta i myślę, że przyjemniej będzie się na niej grało niż na zwykłym, starym aztecu. Jedyny minus to zrobiona jak w 1.6 (tekstury itd. jak de_dust2_classic, który jest na serwerze)

    Mapki do wywalenia:

    • winter_warfare - ta mapa out obowiązkowo, tam się nie da grać, praktycznie nic nie widać, uszy puchną od jakiś dziwnych dźwięków - tragedia
    • de_rats_brb - źle się tam gra, ogromne odległości, szukanie się po mapie, ogólne wrażenia na minus
    • de_malibu_vc - dziwna mapa jak na moje, też ciężka do grania
    • de_dust - raz ją widziałem na serwerze, szybki płacz i rtv po 5 rundach, więc nie wiem czy jest sens ją trzymać
    • de_dust4 - powiększony dust2, na takim modzie to fajna sprawa, ale wszędzie można wlecieć na tekstury i jeszcze dobrze się za nimi chować, dużo chodzenia po "szklance" itd. (tzw. mapa: de_szklanka4). Będąc w TT i wchodząc na BS nie wiem gdzie się patrzeć, bo przeciwnicy mogą być normalnie ustawieni, ale również schowani gdzieś w teksturach.

    Którąś z tych 3, bo chyba ich za dużo:
    awp_lego_9 | awp_lego_2015 | awp_lego_2016
    To samo z westwoodami: Potrzebne są dwa? Lepiej zostawić westwooda_big, a zwykłego wywalić, bo i tak jest bardzo rzadko grany.

    Jest też dużo mapek, nieznanych, ale fajnych, które nie są grane np. (pewnie dlatego, ze są nieznane i gracze się ich boją :D). Stąd moja propozycja, aby nie można było nominować mapy, które była grana co najmniej 10 map temu. Wiem, że jest już taka blokada, ale nadal za mała.
    Obecnie to wygląda tak: knife_pokearena, awp jakieś, dust2, mirage, kolejne awp, potem rats/westwooda, jakiś aim np. deagle i od nowa knife_pokearena. Rzygać się już tymi mapami chce. W kółko grane 6-7 mapek, co jest straszne.


  • PokeGO Admin

    podpinam się pod postem +


  • Owner

    No to ja zacznę :>
    cs_alpin o ile razy już było to na pokemodzie o Panie ;x Stanowcze nie :D
    cs_assault_b2x ciekawie wygląda, sprawdzę sobie jeszcze ją dla pewności na testowym serwie.
    de_kabul kiedyś często grana mapa na pokemodzie, została wywalona przez społeczność (pewnie im się nie podobało, że knife nie są grane tylko jakiś kabul :D)
    de_dustyaztec jak nie grają zwykłego azteka bo wolą awupy, westwoody i knife to raczej tego tez nie zagrają.

    Co do mapek które proponujesz wywalić, polecą najprawdopodobniej dust4, winter, rats_brb o jedna z lego.

    Z blokadą map jest jeden problem, resetuje ją crash serwera :D za to są mapy powtarzane bo mogą je znów ludzie wybrać :D

    #Edit: Wyłączę Wam znów nominate i będzie git :D


  • Retired

    Kabul miał za mało slotów dla graczy, to samo Alpin., de_dust2_classic zostac musi, winter warfare to taka wojenna mapa, dźwięki z oddali wystrzałów bronii, można w sumie usunąć. Ratsy nie wydają mi się złe, dużo miejsca do latania dla poków itp., malibu niegrywane, de_dust4 nie za bardzo kumam problemu. lego zostawić to najnowsze awp_lego_2016, westwood może tez byc jeden, ale sa grywane oba. Jeśli chcesz usunąć mapy a potem płakać że w kółko to samo to nie wiem o co chodzi.



  • @Johnny powiedział w Mapy:

    de_dustyaztec jak nie grają zwykłego azteka bo wolą awupy, westwoody i knife to raczej tego tez nie zagrają.

    Dlatego pisałem o wywaleniu jakiejś AWP oraz o zwiększeniu blokady do 10 map bez powtarzania się.
    Jeszcze jak gracze zobaczą dust w nazwie to myślę, że się skuszą :D

    do dust2_classic nie mam żadnych zastrzeżeń, więc nie wiem czemu ją wymieniłeś
    dust4 - grałeś? :D wszędzie latają po teksturach, biegają po szklance, niektórzy gracze wychodzą, spam rtv, dzisiaj Jopek zrobił vote na zmiane - 90% osób było na tak.



  • Nie wiem czy wyłączenie nominate było konieczne.
    Serio pauza 9-10 map i styknie, a serwer aż tak często nie crashuje, żeby zaburzało ten proces ;)


Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
 

2
Online

779
Użytkownicy

607
Tematy

3291
Posty

Wygląda na to, że twoje połączenie z InfinityCore.pl zostało przerwane. Proszę czekać, gdy staramy się je odnowić.