Pokemod - Rework (Dev)


  • Właściciel Sieci

    REWORK POKEMODA CZAS ZACZĄĆ!

    Progress [0%-----10%---------------------------------------------100%]

    W tym temacie będziemy zamieszczać postęp reworku moda!

    W tym >> temacie << możecie komentować, udzielać się, dzielić się swoim opiniami - śmiało mówić co Wam się nie podoba, co byście zmienili, czego Wam brakuje a przede wszystkim, że Wam się podoba :>

    Po reworku dopiero wejdzie 3 generacja.


  • Właściciel Sieci

    #1 - 09/12/2017

    Wstępny system sterowania obiektami :D


  • Właściciel Sieci

    #2 - 10/12/2017

    System beamów (wstępny - cząsteczki robione na szybko)


  • Właściciel Sieci

    #3 - 10/01/2018

    Nowy system Trade i PokeCenter (zabezpieczony i odbugowany).

    Dodano komendy:

    • !send lub !wyslij - skrót do menu wysyłania pokemona.
    • !restore lub !przywroc - skrót do menu przywracania pokemona oraz filtr.

    Przy przywracaniu pokemona, można je zamieniać z tymi które mamy aktualnie w !go.

    W nowej wersji komenda !restore może filtrować pokemony w pokecenter przy przywracaniu, posiada ona 3 parametry:

    • nazwa pokemona - ogranicza listę do pokemonów o danej nazwie.
    • +s i -s - pierwszy wyświetla tylko pokemony shiny, drugi ukrywa pokemony shiny.
    • +l i -l - pierwszy sortuje wg. poziomu rosnąco drugi malejąco.

    Powyższe parametry są opcjonalne i mogą być użyte w dowolnej kolejności i w dowolnym połączeniu. Przykłady:

    • "!restore bulbasaur" - wyświetla wszystkie Bulbasaury.
    • "!restore -l" - wyświetli wszystkie pokemony i posortuje je po poziomie malejąco.
    • "!restore +s" - wyświetli wszystkie pokemony shiny.
    • "!restore charizard +s" - wyświetli wszystkie Charizary shiny.
    • "!restore -s +l" - wyświetli wszystkie zwykłe pokemony i posortuje rosnąco wg. poziomu.
    • "!restore pikachu +s +l" - wyświetli wszystkie Shiny Pikachu i posortuje je rosnąco.

    Film demonstrujący działanie:


  • Właściciel Sieci

    #4 - 15/01/2018

    Niby niewielka aktualizacja w reworku, ale jest :)

    Dodano notyfikacje do HUDa (widoczne, znikające po 1 lub 2 sekundach).
    Do tego dodałem system cooldowna.
    Następny etap reworka to system już aktywek i pasywek, a później tylko przedmioty i sklep.
    W najbliższym czasie będziemy wrzucać już próbki odnowionych aktywek.

    0_1516023803624_dev_code_004.png


  • Właściciel Sieci

    #5 - 15/01/2018

    Leech Seed - nowy model skilla - stare ziarenko zostało przekształcone w kwiat który jest animowany i lepiej zrobiony.
    Skill nie jest ukończony w 100%! Brakuje jeszcze systemu cząsteczkowego który pojawi się już wkrótce.

    Podgląd z Blendera:
    0_1516140193070_dev_model_001_blender.PNG

    Podgląd z Substance Paintera:
    0_1516140202643_dev_model_001_substancepainter.PNG

    Podgląd z gry (film yt):


    Spoiler!

    Rock Slide:

    Podgląd z Substance Paintera:
    0_1516141221755_dev_model_001s_substancepainter.PNG


    Spoiler 2!

    Helix Fossil:

    Podgląd z Blendera bez tekstur:
    0_1516142505576_SHU_JwejlL.png


  • Właściciel Sieci

    #6 - 17/01/2018

    Menu podsumowania umiejętności pokemona. (Nowy system umiejętności prawie skończony, później aktywki i stress test dla graczy :))

    0_1516203927929_stats.png


  • Właściciel Sieci

    #7 - 21/01/2018

    W reworku pojawi się nowa opcja podmiany pokemonów w !go komenda !switch lub !zamien.
    Podgląd (błąd tytułu menu):


Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
 

1
Online

1118
Użytkownicy

887
Tematy

4616
Posty

Wygląda na to, że twoje połączenie z InfinityCore.pl zostało przerwane. Proszę czekać, gdy staramy się je odnowić.