Pokemod - Rework (Dev)


  • Właściciel Sieci

    REWORK POKEMODA CZAS ZACZĄĆ!

    Progress [0%-----------------------------------70%---------------100%]

    W tym temacie będziemy zamieszczać postęp reworku moda!

    W tym >> temacie << możecie komentować, udzielać się, dzielić się swoim opiniami - śmiało mówić co Wam się nie podoba, co byście zmienili, czego Wam brakuje a przede wszystkim, że Wam się podoba :>

    Po reworku dopiero wejdzie 3 generacja.


  • Właściciel Sieci

    #1 - 09/12/2017

    Wstępny system sterowania obiektami :D


  • Właściciel Sieci

    #2 - 10/12/2017

    System beamów (wstępny - cząsteczki robione na szybko)


  • Właściciel Sieci

    #3 - 10/01/2018

    Nowy system Trade i PokeCenter (zabezpieczony i odbugowany).

    Dodano komendy:

    • !send lub !wyslij - skrót do menu wysyłania pokemona.
    • !restore lub !przywroc - skrót do menu przywracania pokemona oraz filtr.

    Przy przywracaniu pokemona, można je zamieniać z tymi które mamy aktualnie w !go.

    W nowej wersji komenda !restore może filtrować pokemony w pokecenter przy przywracaniu, posiada ona 3 parametry:

    • nazwa pokemona - ogranicza listę do pokemonów o danej nazwie.
    • +s i -s - pierwszy wyświetla tylko pokemony shiny, drugi ukrywa pokemony shiny.
    • +l i -l - pierwszy sortuje wg. poziomu rosnąco drugi malejąco.

    Powyższe parametry są opcjonalne i mogą być użyte w dowolnej kolejności i w dowolnym połączeniu. Przykłady:

    • "!restore bulbasaur" - wyświetla wszystkie Bulbasaury.
    • "!restore -l" - wyświetli wszystkie pokemony i posortuje je po poziomie malejąco.
    • "!restore +s" - wyświetli wszystkie pokemony shiny.
    • "!restore charizard +s" - wyświetli wszystkie Charizary shiny.
    • "!restore -s +l" - wyświetli wszystkie zwykłe pokemony i posortuje rosnąco wg. poziomu.
    • "!restore pikachu +s +l" - wyświetli wszystkie Shiny Pikachu i posortuje je rosnąco.

    Film demonstrujący działanie:


  • Właściciel Sieci

    #4 - 15/01/2018

    Niby niewielka aktualizacja w reworku, ale jest :)

    Dodano notyfikacje do HUDa (widoczne, znikające po 1 lub 2 sekundach).
    Do tego dodałem system cooldowna.
    Następny etap reworka to system już aktywek i pasywek, a później tylko przedmioty i sklep.
    W najbliższym czasie będziemy wrzucać już próbki odnowionych aktywek.

    0_1516023803624_dev_code_004.png


  • Właściciel Sieci

    #5 - 15/01/2018

    Leech Seed - nowy model skilla - stare ziarenko zostało przekształcone w kwiat który jest animowany i lepiej zrobiony.
    Skill nie jest ukończony w 100%! Brakuje jeszcze systemu cząsteczkowego który pojawi się już wkrótce.

    Podgląd z Blendera:
    0_1516140193070_dev_model_001_blender.PNG

    Podgląd z Substance Paintera:
    0_1516140202643_dev_model_001_substancepainter.PNG

    Podgląd z gry (film yt):


    Spoiler!

    Rock Slide:

    Podgląd z Substance Paintera:
    0_1516141221755_dev_model_001s_substancepainter.PNG


    Spoiler 2!

    Helix Fossil:

    Podgląd z Blendera bez tekstur:
    0_1516142505576_SHU_JwejlL.png


  • Właściciel Sieci

    #6 - 17/01/2018

    Menu podsumowania umiejętności pokemona. (Nowy system umiejętności prawie skończony, później aktywki i stress test dla graczy :))

    0_1516203927929_stats.png


  • Właściciel Sieci

    #7 - 21/01/2018

    W reworku pojawi się nowa opcja podmiany pokemonów w !go komenda !switch lub !zamien.
    Podgląd (błąd tytułu menu):


  • Właściciel Sieci

    #8 - 30/01/2018

    Nowy (bardziej przyjazny) pokedex, dodatno:

    • Możliwość filtrowania listy pokemonów !pokedex <text>
    • Możliwość przejścia do ewolucji z poziomu opisu danego pokemona
    • Możliwość przejścia do skilla pasywnego i aktywnego oraz powrotu do opisu pokemona
    • Możliwość powrotu do listy pokemonów (przefiltrowanej)

    Dodatkowo:

    • Dodaliśmy nowy system dropu shiny (indywidualny, niezależny od innych graczy i ogólnej ilości dropu).
    • Dodaliśmy nowy system szukania pokemonów (w pokeballach na respie - podgląd i opis niedługo).
    • Przygotowaliśmy kod pod dodawanie ruchów (umiejętności aktywnych).
    • Dodaliśmy system efektów.
    • Dodaliśmy system umiejętności pasywnych (dużo bardziej rozbudowany, dający większe możłiwości).

    Model nowej skamieliny w grze:
    0_1517306828880_2decc1a0-2c30-491f-a447-84cf6e97d6b5-image.png


  • Właściciel Sieci

    #9 -12/02/2018

    Nowe skille typu Beam i AoE od obiektu


    PS. Zapomniałem dodać filtru na film i jest strasznie ciemny....


  • Właściciel Sieci

    #10 - 14/02/2018

    Testy nowych systemów cząsteczkowych (przy okazji reworku skilli):
    0_1518606048761_dev_xx.png
    W finalnej wersji wszystko może zupełnie inaczej wyglądać (cząsteczki są robione przez nas)


  • Właściciel Sieci

    Nowy system pokeballi:
    PODNIESIONY TYP BALLA MA WPLYW NA ZLAPANEGO POKA!
    np z wodnego balla wypadnie tylko pokemon wodnego typu!

    Nowe pokebale:

    Crystal Ball:

    0_1518720158368_crystalball.PNG

    Dive Ball:

    0_1518720190016_diveball.PNG

    Dream Ball:

    0_1518720208548_dreamball.PNG

    Dusk Ball:

    0_1518720232277_duskball.PNG

    Fishing Ball:

    0_1518720250560_fishingball.PNG

    Great Ball:

    0_1518720268138_greatball.PNG

    Heavy Ball:

    0_1518720291532_heavyball.PNG

    Lake Ball:

    0_1518720312180_lakeball.PNG

    Level Ball:

    0_1518720337282_levelball.PNG

    Master Ball:

    0_1518720355035_masterball.PNG

    Moon Ball:

    0_1518720375319_moonball.PNG

    Nest Ball:

    0_1518720394352_nestball.PNG

    Net Ball:

    0_1518720411688_netball.PNG

    Park Ball:

    0_1518720429338_parkball.PNG

    Poke Ball:

    0_1518720447387_pokeball.PNG

    Premier Ball:

    0_1518720465104_premierball.PNG

    Quick Ball:

    0_1518720483876_quickball.PNG

    Safari Ball:

    0_1518720502123_safariball.PNG

    Sports Ball:

    0_1518720519521_sportsball.PNG

    Ultra Ball:

    0_1518720538977_ultraball.PNG


    Który podoba się najbardziej?


  • Właściciel Sieci

    #12 - 19/02/2018

    Jedna z nowych mechanik ruchów została skończona.

    Nowa mechanika "Slash" zadaje obrażenia w zasięgu półkola, można ją porównać do umiejętności typu AoE (Aqua Tail, Over Heat itp.) przekrojonej na pół - działającej tylko na przeciwników stojących przed graczem.

    Oprócz różnic w zasięgu i wyglądzie, umiejętności w tej mechanice będą zadawały więcej obrażeń niż jedno-uderzeniowe umiejętności AoE - wstępnie będzie to 90 DMG.

    Prezentacja umiejętności Dragon Claw (Charizard) stworzona w nowej mechanice:


Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
 

2
Online

1563
Użytkownicy

1089
Tematy

5242
Posty

Wygląda na to, że twoje połączenie z InfinityCore.pl zostało przerwane. Proszę czekać, gdy staramy się je odnowić.