Zmiana skilla Intimidate


  • PokeGO Admin

    Obecnie skil Intimidate na 100 lvl odbija 20% otrzymanych obrażeń, lecz odbite obrażenia są redukowane przez cevlar o 50% wiec w praktyce redukujemy obrażenia o 20 % i odbijamy 10% jeśli przeciwnik ma cevlar. Jest to ciekawy skill lecz w obecnej postaci trochę słaby wiec wnioskuje o buffa , tak aby na 100 lvl obrażenia były redukowane o 20% a odbite wynosiły 30% niezależnie czy przeciwnik ma cevlar, czy też nie. Po takim buffie przeciwnik by zadać nam 100 hp musiał by nam zadać 126 obrażeń i stracił by przy tym 38 hp.


  • Junior PokeGO Admin

    Janek już to tłumaczył albo Detuś
    Protect 40% Rage 40% Odbijanie 20%


  • PokeGO Admin

    Intimidate to nie jest połączenie Protect i Rage gdyby tak było jej właściwości były by inne. 20% zmniejszone otrzymywane obrażenia i o 20% zwiększone nasze obrażenia. 20% zwiększone nasze obrażenia to nie to samo co oddanie 20% otrzymanych obrażeń (10% jeśli przeciwnik ma kevlar) . jeśli dokładnie przeliczysz co zapewnia ci większe zysk to nawet po buffie protec daję nam więcej. A przy rage każdy punk zadanych obrażeń powyżej 150 prowadzi zapewnia nam zysk obecnie Intimidate to jakieś 30-60 % wartości protec (nie chce mi sie już teraz tego liczyć)



  • Jestem za drobnym wzmocnieniem Intimidate.

    @xMaVeSx
    No tłumaczył. Teoretycznie ma wyjść na równo, ale tak nie jest przez kevlar.
    Na przykładzie z 100hp.
    Rage (40%+2), zamiast 100dmg, zadamy 142.
    Protect (40%+2), otrzymujemy tylko 60% obrażeń, czyli żeby nas zabić przy 100hp, muszą zadać nam ~169dmg.
    Intimidate (20%+2), już tak prosto nie jest. Musimy otrzymać ~128dmg, żeby zginąć mając 100hp. Przeciwnik traci 28hp (jeżeli nie ma kevlaru), w przeciwnym razie traci tylko 14hp.

    Jeżeli spotka się 2 graczy, obaj 100hp i zaczną strzelać w tym samym momencie (przyjmijmy dodatkowo, że mają 100% celności w klate)
    a) Rage - wystarczy zadać ~70dmg, żeby zabić kogoś z 100hp (bez pasywek ochronnych), czyli 3 hity <gratis ~30dmg = 1 hit>
    b) Protect - wyżej już napisałem (gratis ~70hp) - czyli właśnie 2-3 hity więcej wytrzymamy.
    c) Intimidate - Jeżeli mamy kevlar to wytrzymamy 1 hita więcej + (Jeżeli przeciwnik ma kevlar to otrzyma 0.5 hita, jeżeli nie, to 1 hit) -> Tylko jak zginiemy, lub prawie zginiemy.

    Podsumowując:
    w symulacji a) zostanie nam 25-35hp.
    w symulacji b) zostanie nam ~60hp.
    w symulacji c) ~16hp, odbicie dmg jest na tyle małe, że będziemy musieli zadać i tak 4 hity.

    Ponadto ta pasywka tak samo jak protect ma ograniczoną pulę działania (póki mamy hp, więc najwięcej sensu jest porównując tylko te 2 pasywki). Na pierwszy rzut oka widać, że protect jest 2-3x lepszy.


  • PokeGO Admin

    Wreszcie ktoś zdrowo myślący <3



  • @blackker nic nie rozumiem 🤔🤔😂



  • @swobles Rozpisałem to najprościej jak potrafię.

    Protect 40% To nie znaczy, że teoretycznie masz 140hp (+40%), działa inaczej.
    Dostaniesz hit z awp (108dmg), z protectem otrzymasz tylko 63dmg.

    Inaczej...
    Jeżeli jakaś broń 1 hitem uderzyłaby równo 150dmg, wtedy <wzór z pokedexu na protect> "2+150x0,4=62" redukcji dmg, czyli 150-62=88dmg (tyle obrażeń otrzymamy)
    Czyli zostaje ci jeszcze 12hp, po hicie za 150. Ale nie zapominajmy, że protect wciąż działa i żeby dobić takiego gościa, nie wystarczy 12dmg, ale 23-24 dmg (2+24x0,4=11,6 -> 24-11,6=12,4dmg)

    Jak widzisz, 1 hit za 150dmg nie wystarczył, potrzebny był jeszcze jeden za ~23dmg, żeby zabić gościa z protectem na 100lvl i 100hp.



  • @blackker dziękuję już rozumiem :3


Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
 

0
Online

771
Użytkownicy

603
Tematy

3260
Posty

Wygląda na to, że twoje połączenie z InfinityCore.pl zostało przerwane. Proszę czekać, gdy staramy się je odnowić.