Nerf skilla



  • Witam.
    Piszę z propozycją dla adminów o przeanalizowanie skilla lugii - ancient power który dezorientuje przeciwników (jeśli mnie pamięć nie myli to może przez ciągłe 12 sekund dezorientować)

    Teraz sytuacja na serwerze wygląda tak że gdy tylko jest grana jakaś mała mapa (typu. italy, aimpistols, westwood,rats_1337, itd, w każdym razie możemy śmiało powiedzieć że więcej niż połowa map granych na serwerze) i gdy jakaś osoba ma lugie na serwerze, przeciwna drużyna nie ma co powiedzieć.

    Ludzie się irytują, wychodzą z serwera, chyba nie o to chodzi administracji.

    Powiecie "To graj pokiem który ma 'calm mind'", niby to jest jakieś wyjście, ale to nie zażegna problemu, bo nie każdy ma pokemona z tą pasywką.

    Proszę o rozważenie znerfienia tego skilla, skrócenie czasu działania tej dezorientacji, zmienienia jego struktury...

    Pozdrawiam.



  • Jestem tego samego zdania, o zmianę lub przerobienie skilla:)



  • Dużo pokemonów ma Calm Mind, wtedy lugia bazuje tylko na FLY i PROTECT.
    Jak dla mnie bezsensu.


  • Junior PokeGO Admin

    Też jestem za, można by mu znerfić zasięg albo czas trwania. Niby można grać z calm mindem ale wtedy nasz wybór pokemonów strasznie się zawęża.


  • PokeGO Admin

    Jak powiedział samobójca jest wiele pokemonów z calm mindem a wtedy ten skill nie zabiera nawet dmg takze dla mnie tez bez sensu


  • Owner

    może ktoś zarzuci fajną propozycje zmiany? bo samo napisanie, żeby zmienić to mogę odpisać "jest wiele poków kontr i lugia przy nich jest żałosna".



  • @Johnny wystarczy chyba skrócić czas działania tej dezorientacji, a podnieść obrażenia.



  • Polecam prostą taktykę przeciwko lugii - słyszysz, że zbliża się wariat ze skillem, to uciekasz poza zasięg klątwy, a jak się skończy, to wracasz i zabijasz biedactwo. Z kolei jeśli zdążyłeś oberwać klątwą, to po prostu się schowaj, ezpz.


  • PokeGO Admin

    Jestem za dodaniem skalowania czasu trwania skilla np na 1 lvl 5s a na 100lvl 10s
    oraz za dodaniem jej większych obrażeń na skutek zabrania możliwości leczenia się (z leczeniem protec wyciąga niesamowite value), a i chyba obecna lugia leczy się po 4 lub 5 a powinna po 2.



  • Tak więc i ja się wypowiem
    1.Skrócenie czasu działania skilla jest średnim pomysłem ponieważ lugia bije po 2 obrażenia więc po skróceniu nic praktycznie nie będzie bić.
    2.Zmniejszenie zasięgu niby może być ale dobry gracz pokemoda bez problemu skróci dystans dzielący go od przeciwnika
    3.Skrócić czas działania dezorientacji @DarekkoZZ w sensie skilla całego czy samej dezorientacji bo skrócenie dezorientacji nic nie da bo trawa 2sek będąc w zasięgu skilla cały czas nie ma różnicy
    4.Skalowanie skilla @dizorox ale w takim przypadku czyżby nie każdy skill powinien mieć coś takiego? i powinna po 4 się leczyć
    Zapraszam do składania następnych propozycji



  • Lugia nie jest op nie mowie tak bo nia gram tylko dlatego ze mozna miec poka z calm mind a jest wiele ciekawych pokow z ta pasyka a 2 ze mozna uciec.



  • Na każdego pokemona znajdzie inny który to kontruje. Na każdego.
    Dlatego Pokemod różni się od innych serwerów typu Diablomod/CODmod czy innych...Nie jest typowym PAY2WIN.
    Cały serwer jak widać prosperuje tak, aby wyrównać szansę.
    Jak dla mnie wystarczy grać rozsądnie, aby coś osiągnać.
    Lugia jest dobra, ale wystarczy pokemon taki jak np. Espeon który jest odporny na skilla, i wyrzuca broń i Lugia ssie ;d
    No ale jak ktoś ma np.Supreme, a ktoś Silvera to każdy pokemon jest OP.



  • @PolskaGhost Co do odpowiedzi numer 2.Tu się zgodzę, że na większych mapach da się trzymać dystans od kolesia z lugią, ale gdzie chcesz uciekać przed lugią na mapach typu aimpistols, gdzie lugia obejmuje swoim skillem cały resp (jeśli wleci na środek), albo na ratsach
    @Johnny a da radę zrobić tak że gdy lugia używa tego skilla, to przeciwnicy nie wydają tych jęków rozpaczy? Bo tak to przynajmniej można było by się ukryć i przeczekać dezorientacje, no ale jęki rozpaczy zawsze zdradzają twoją pozycje. :D


  • Owner

    Na lugie jest już pare pomysł, potestujemy je i zobaczymy co będzie lepsze i się wstawi.



  • Nie wiem czy to dalej aktualne ja bym zmienił w lugi dezorientacje na kolorowy ekran, ponieważ jak już jest ten kolorowy ekran mamy dezorientacje to jest zbyt dobre żeby było dobre i słabe powinien być tylko kolorowy ekran. To jest moje zdanie :>


Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
 

1
Online

771
Użytkownicy

603
Tematy

3260
Posty

Wygląda na to, że twoje połączenie z InfinityCore.pl zostało przerwane. Proszę czekać, gdy staramy się je odnowić.