Jump to content
  • Karta Trenera Saffron - Sezon 1

nowe zadania, nowe nagrody - sprawdź co przyniesie karta!

Info
Sign in to follow this  
PucujSie

[Podanie] Pucuj Się

Recommended Posts

Admin
  1. Nick z serwera oraz steamID: Pucuj Się Infinitycore.pl   STEAM_1:0:156854404
  2. Wiek: 24 
  3. Doświadczenie z serwera Pokemod - Saffron: Gram tu ok. 10-11dni ale przegrałem na nim z ponad 60h, jak widać po statystykach nie mam zbyt dużego doświadczenia jeśli chodzi o ten serwer, ale jestem zmotywowany i ambitny
  4. Ile czasu jesteś w stanie poświęcić na serwer (dziennie? tygodniowo? miesięcznie?)?: dziennie 3/5h tygodniowo 35h miesięcznie 150/200h 
  5. Czy administrowałeś kiedyś? Jasne, byłem kiedyś administratorem i opiekunem na serwerach w CS 1.6 jak i w CS:GO  (chyba jakieś 5lat łacznie) 
  6. Znajomość komend admina i regulaminu? Komendy znam bardzo dobrze, z regulaminem jestem zapoznany więc myślę, że znam go dobrze
  7. Czy posiadasz discorda i go używasz? Posiadam siedzę codziennie nawet gdy jestem w pracy  :)
  8. Dlaczego ty? Uważam, że mógłbym dużo wnieść pomysłów czy zmian jeśli chodzi o serwer, jeste ambitny i zaangażowany w rozwój sieci. 
  9. Coś o sobie od siebie:  Nazywam sie Bartek, mam 24 lata pracuje więc nie mam aż tak dużo wolnego czasu, ale na serwerze staram sie być codziennie po min. 1.5h. Jestem przyjazną i uczciwą osobą, jeśli ktoś mnie poznał lepiej może to potwierdzić ^^
  10. Kontakt: Discord/Steam
  11. Link do nicków/profilu Gametrackera (GT):  Pucuj sie cz.2#2206   /  https://www.gametracker.com/server_info/51.77.34.138:30024/top_players/?query=pucuj+sie
  12. Czy należysz do sieciowego discorda? Jak tak który lvl?: Należę i posiadam pierwszy lvl (chyba)
Edited by PucujSie
  • Haha 1

Pucuj lubię cię i szanuje oraz jesteś zaangażowany , ale po przegraniu 1 tygodnia na pokemodzie no wiesz. 

Jestem na Nie