Mapy, bonusy, shiny [?] - Kilka propozycji



  • Witam serdecznie ! W moim debiutanckim poście chciałbym podzielić się z Wami kilkoma propozycjami wymyślonymi z powodu chęci przyczynienia się do rozwoju serwera, a więc... rozsiądźcie się wygodnie w fotelu, przeczytajcie i koniecznie wyrażajcie swoje opinie ! :-)

    1. Z pewnością zauważyliście dużą ilość małych map występujących na serwerze (aim_deagle, knife_pokearena, awp_lego9/2015/2016 itp.) Często dochodzi do sytuacji, gdy po rozegraniu dużej mapy typu de_dust2 następnymi dwiema bądź trzema mapami pod rząd okazują się być wyżej wymienione. Mój staż na serwerze nie jest zbyt długi, jednakże zdążyłem zauważyć nieskrywaną wśród sporego grona graczy irytację opisaną przeze mnie sytuacją. Być może dobrym rozwiązaniem byłoby uniemożliwienie wyboru dwóch małych map pod rząd. (Zdarza się, że nie ma atrakcyjniejszej mapy do wyboru podczas głosowania niż wyżej wymienione, więc gracze muszą wybrać którąś z nich).

    2. Drugą myślą, która wpadła mi do głowy jest wynagradzanie zwycięskiej drużyny pod koniec mapy bonusowym doświadczeniem w ilości około 30 pkt. Nie jest to zbyt wiele (równowartość około 6 zabójstw) ale pomogłoby, zwłaszcza nowym graczom w zdobywaniu poziomu dla swojego pokemona.

    3. Właściwie jeżeli chodzi o następną propozycję to nie mam za bardzo pomysłu w jaki sposób mogłaby funkcjonować na serwerze, ale fajnie byłoby mieć możliwość posiadania ,,Shiny" pokemona, który byłby nieco silniejszy od jego zwykłej wersji. Np. możliwość wymiany pokemona o maksymalnym poziomie na jego wersję ,,Shiny" z 1 poziomem, która posiadałaby pewne bonusy (dodatkowo gracz osiągnąwszy maksymalny poziom swoim ulubionym pokemonem posiadałby kolejny cel, aby nim grać).

    4. Zauważyłem, że istnieje część pokemonów (nie mówię o wszystkich), która osiąga swój maksymalny potencjał wraz z odblokowaniem konkretnej umiejętności i wraz ze zdobywaniem kolejnych poziomów dany pokemon niczego nie zyskuje. Wydaje mi się, że fajną sprawą byłoby skalowanie się skilli - nieco słabsze na niższych poziomach, silniejsze na wyższych. Przykładowo umiejętności typu rage, protect, bug buzz, leech seed skalują się wraz ze wzrostem poziomu co jest dobrą rzeczą, lecz wszelkie promienie, surf, sting shot, sing zmniejszają jedynie swój cd. Wydaje mi się, że każdy chciałby czuć, że jego pokemon jest silniejszy na 70 poziomie niż na 30.

    5. Ostatnim pomysłem, który chciałbym Wam przedstawić jest założenie otwartego tematu w dziale Pytania/Propozycje/Problemy skupionego stricte na umiejętnościach pokemonów. Gracze mogli by w nim zgłaszać pomysły na nowe skille, osłabienia bądź wzmocnienia aktualnie istniejących.

    Ps: Pozdrawiam i czekam na wasze opinie. ;-)


  • PokeGO Admin

    1 propozycja - jak najbardziej za. Irytujące jest granie 3 map lego pod rzad.

    1. Nie jest zła aczkolwiek 30 expa to troche za dużo


  • @CrosS

    1. Zgadzam się, zbyt często są grane mapy lego pod rząd, należy dodać więcej map. Propozycję map wysłałem już w dziale dla administratorów, może [email protected] dodadzą je wraz z nową aktualizacją.

    2. Całkiem dobry pomysł, również się zgodzę, aczkolwiek zamiast 30xp drużyna dostawała by (ilość wygranych rund * 10 / ilość graczy w drużynie). np. 16 * 10 / 13 = 12 xp

    3. Również całkiem dobry pomysł, ale teraz będzie wchodzić 3 generacja, myślę że shiny pokemony mogłyby wejść wraz z kolejną generacją. Przy nowej aktualizacji najprawdopodobniej zostaną dodane "Mega ewolucje".

    4. Wydaje mi się, że jest dobrze jak jest :D

    5. Zawsze można założyć swój własny temat z propozycjami, każdy użytkownik ma taką możliwość i jeżeli ma dobre pomysły na pewno zostaną rozpatrzone.


  • Retired

    Dodam też coś od siebie:

    1. To akurat prawda, za mały wybór jest map grywalnych dużych... Co wiąże się z ciągłym natłokiem lego, deagle, ale to już jest przystosowane względem dzieci, to one stanowią większość servera.
    2. Fajna sprawa, tak jak napisał @razor tylko nad przelicznikiem trzeba posiedzieć trochę, żeby go usprawnić i nie popsuć satysfakcji ze strzelania.
    3. Shiny pokemony można by zrobić trochę inaczej, długo nad tym siedziałem i tutaj się wypowiem
      Wbicie 100LVL pokemona = możliwość zmiany pokemona na 1LVL tego samego pokemona aczkolwiek wersji "SHINY" której nie da się wymienić ( popsuła by gospodarkę na serverze, bo nowy gracz mógłby ją expić bo dostałby ją od kolegi, mamy taty, babci etc... a chodzi by się bawić na serverze i mieć wyzwania) I taki shiny pokemon mógłby mieć załóżmy tylko zmniejszone CDki, bo załóżmy niektóre pokemony mogłyby by zdominować totalnie cały server.
    4. Niestety niektóre pokemony w Serialiizacji jak i w grze nie były zabójczo dobre, więc i kwestia serverowa zostawia dużo do mówienia, niektóre pokemony muszą być słabsze,a niektóre lepsze, by mogło być to zbalansowane. Balans na serverze jest teraz w 99% dobry i na obecną chwile, jedynie balans może być popsuty jedynie przez powstanie kolejnej generacji, gdzie pojawią się nowe zabójcze pokemony, które i tak po chwili grania nimi będą znerfione, aczkolwiek to my tworzymy Community i my musimy pomóc Administracji w udoskalaniu skilli, jak i pokemony. Nie możemy czekać aż pojawi się @Wargroy i powie jakie pokemony jakie skille. My powinniśmy pomóc, jest nas ok 500os. gdzie jakby każdy wymyślił 1 SKILL to zamiast 150skilli mogłoby być ok 300... Lecz to kwestia czasu.
    5. Każdy może to stworzyć na starym forum pojawiały się tematy graczy o ich skillach wymyślonych, pojawiały się niekiedy rozpisane pokemony lvl-e evolucji i lvle skilli itp.

    Suma sumarum to tyle odemnie, masz respekt od mojej osoby, za napisanie czegoś takiego :)
    Catch 'em all



  • Co to pomysłu może być nowe mapki dodać itp , z expem na zakonczenie rundy tez fajny pomysł ale +12 bo 30 za dużo .



  • @Firtusek Dzięki serdecznie za docenienie mojej pracy ;)



    1. Nie zgadzam się z knifami bo one nie są tak często. Natomiast z awp się zgadzam.
      2.Jak dla mnie ten pomysł jest średni ponieważ gracze by ciągle przechodzili do temu który wygrywa po to żeby mieć expa.
      3.Shiny poki by się przydały ale przy tym mega ewolucje.


  • @FOXxD Z tego co wiem to na serwerze funkcjonuje coś w rodzaju PTB (Player Team Balance), który sam przerzuca graczy do odpowiednich drużyn, aby je zbalansować i nie jestem do końca pewien czy można tak po prostu przejść do wygrywającej drużyny.



  • @CrosS. powiedział w Mapy, bonusy, shiny [?] - Kilka propozycji:

    @FOXxD Z tego co wiem to na serwerze funkcjonuje coś w rodzaju PTB (Player Team Balance), który sam przerzuca graczy do odpowiednich drużyn, aby je zbalansować i nie jestem do końca pewien czy można tak po prostu przejść do wygrywającej drużyny.

    można jeżeli w drużynie znajduje się zbyt mało osób :P



  • Razor a dlaczego mało graczy na się znajdować ??


  • Retired

    No to od początku jedziemy.
    Dobór mapek należy do graczy
    Na koniec wygranej rundy jest się wynagradzanym
    Shiny nie wejdzie napewno przez długi czas.
    4.Balans pokemonów jest na bieżąco robiony, Deather wprowadził pewien system do skilli, więc albo będzie całościowy rework albo nic.
    Pomysły na nowe skille są mile widziane, lecz całą robotę projektowaniem i wizją pokemona zajmuje się ja.
    Firtus, Mega ewolucje, 3 gena i wiele innych spraw jest już zamknięta na 4 spusty, skille są przygotowane, nie ujawniam pokemonów bo właściciele zabronili ujawniania od ostatniej geny mówienia o nowych aktualizacjach i pokemonach.
    Chcesz wiedzieć jakie pokemon będzie miał skille? Pisz PW lub na steam.
    Ktoś oczywiście sie zbuntuje, jak to tylko Wargroy tworzy pomysły, ano takto iż robię to od roku, wiem co Deather i Johnny potrafią, znam ich sposób i język programowania i wiem czego mogę oczekiwać realnie a co nie ma sensu i nie przejdzie. Współpraca i zaufanie



  • @Diox Ponieważ mentalność naszych niektórych graczy wygląda tak, przegrywają jedną, dwie rundy i przechodzą do "lepszego" (czyt. wygrywającego) teamu w nadziei że szybko nabiją level.



  • @Wargroy powiedział w Mapy, bonusy, shiny [?] - Kilka propozycji:

    Na koniec wygranej rundy jest się wynagradzanym
    

    Zaraz zaraz czy my tutaj mówimy o pojedynczej rundzie czy mapie ? Mi chodziło o wynagradzanie nieco większą ilością expa drużynę (10-15 nie wiem ile byłoby odpowiednio), która wygrała 11 rund - zwyciężyła na mapie.


  • Retired

    To i ja się wypowiem ;)

    1. No mapy powinny być ogarnięte trochę, zróżnicować się bo to już robi się nudne i odechciewa się grać
    2. Tu mi nie pasuje słowo "drużyny" jak już powinny być wynagrodzone 3 najlepsze osoby z mapki, wtedy większość starała się, żeby dostać expa.
    3. Shiny nie podoba mi się, wtedy pokemony byłyby za mocne, popsułoby to gre
    4. No nie za bardzo da się to zrobić w każdym skillu, dużo jest takich co nie ma zmniejszać oprócz cooldownu
    5. Przecież jest to kto chce to korzysta.
      :*

Zaloguj się, aby odpowiedzieć.
 

3
Online

779
Użytkownicy

607
Tematy

3291
Posty

Wygląda na to, że twoje połączenie z InfinityCore.pl zostało przerwane. Proszę czekać, gdy staramy się je odnowić.