Jump to content
  • Karta Trenera Saffron - Sezon 1

    nowe zadania, nowe nagrody - sprawdź co przyniesie karta!

    Info

k4cp3r88

Użytkownik
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

k4cp3r88 last won the day on June 1

k4cp3r88 had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutralny

About k4cp3r88

  • Rank
    Nowicjusz

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Głównie chodzi mi o to, że płacę za coś, poświęcam czas na grę, a nie mogę z tego skorzystać... Tak jak ktoś wyżej napisał, zwiększenie liczby posiadanych lootboxów rozwiązałoby problem lub zrobienie kolejnej strony w plecaku. A co do wciskania kitów, to akurat trochę pisałem w c++ oraz w html, nie wiem jak wygląda budowa serwera. Z tego co wiem od ludzi grających na serwerze dłużej ode mnie, gdyż ja gram ~3 miesiące to w grze są błędy od ponad pół roku, z którymi nic nie zostało zrobione. Błędy niech sobie będą, sytuacja gdy mnie zrespi gdzieś albo antyterrorysta sobie może zaplnatować bombę i ją rozbroić XD to mnie to nie rusza. To, że Ci przynajmniej 3 razy na mapę znika broń, którą kupisz to też jest jakaś porażka. Nie wiem jak to wygląda od kuchni, ale z tego co się orientuję to kod, czy program składa się z wielu podprogramów oraz pętli. Trudno się dziwić jeśli robi to jedna osoba, że to tyle trwa. Mi chodzi o to, że za coś płacę, a nie mogę z tego w pełni korzystać. A co do wykorzystywania błędów przez graczy, ktoś obczaił, wykorzystał i tyle, w każdej grze tak jest...
  2. Miałem tego nie pisać z racji tego, że ciągle są prowadzone prace (podobno) nad wyeliminowaniem wielu, wielu błędów, ale sytuacja wygląda jak wygląda. Do wielu rzeczy się już przyzwyczaiłem, do tego, że mam zawalony plecak, bo nie można używać lootboxów i wiele innych. Tylko teraz mam pytanie, mam 10 lootboxów, miałbym je już dawno, ale wcześniejsze 5 usunąłem, bo potrzebowałem wtedy miejsce w plecaku, czyli miałbym ich 15, otóż nie, bo można mieć maksymalnie 10 :). Svipa kupuję w połowie dla expa, w połowie dla odbierz. Pierwsze primo płacę za to, drugie primo grając poświęcam swój prywatny czas w celu osiągnięcia jakiś tam wymiernych korzyści w postaci profitu na serwerze. Z jakiej racji mam poświęcić godzinę, żeby mi wylosowało kolejny przedmiot, ponieważ z powodu błędów serwera nie mogę odebrać lootboxa. Sytuacja ta trwa już równo lub ponad dwa miesiące. Chyba wszyscy sobie zdają z tego sprawę i miło by było, jakby coś zostało z tym zrobione. Nie mam tutaj na myśli naprawy wszystkiego, ale uważam, że w czasie 2 MIESIĘCY mogła wejść mała poprawka eliminująca problemy, które pojawiają się u praktycznie wszystkich graczy, głównie mam tutaj na myśli brak miejsc w plecaku, co się z tym wiążę przypadkowo wyrzucane lootboxy itp. Odpowiedź typu, jak wiesz, że tak jest to nie kupuj svipa sobie darujcie, bo to Wy odpowiadacie za serwer i to Wy sprzedajecie produkty z nim związane. Proszę nie odbierać tego personalnie, po prostu stwierdzam fakty jak to wygląda, a odbiór tego jest strasznie negatywny i jeśli mam być szczery to chyba nie trafił się od jakiegoś miesiąca dzień, żebym wszedł na serwer i nikt o tym nie wspomniał... Tak jak już wyżej napisałem wnioskuję, że mam stracić sobie godzinkę, żeby mi ten lootbox zniknął, po czym pojawi się nowa nagroda?
  3. Tak właśnie jest, nie jest to błąd :)
  4. Ja uważam, że to faktycznie trochę słabe, na tej mega ewo Gengar staje się widoczny przez te krążki, a korzyść z tego żadna, bo faktycznie zastraszenie jest jak to mówią, takie sobie.
  5. Z tego co pamiętam z nocnych testów to nawet jest niezależne od DMG. Przywracało połowę wartości lvla pokemona. Na pewno pamiętam, że przywracało tyle samo jak dostałem z Glocka i tyle samo jak z Ak, więc nie jest zależne od otrzymanego DMG.
  6. Ja na początku też byłem takiego zdania, żeby to osłabić, ale trochę się zastanowiłem. Po chwili namysłu potwierdzam to co wyżej, w przypadku Kyurema jest to op, czy tam irytujące, gdyż podmuch zamraża i nie można nic zrobić, chyba że ktoś ma odporność. Poza tym przypadkiem, gracze zazwyczaj uciekają od podmuchu, prosty przykład resp ct na de_rats. Skill w zwarciu jest totalnie useless, nie ma też niewiadomo jakiego zasięgu (jest ok), osoba używająca go nic nie widzi, więc do przeciwnika może strzelać jedynie "na czuja". Uważam, że powinno zostać tak jak jest, ponieważ nie jest to umiejętność, która z mapy na mapę jest cały czas używana i irytuje graczy, ma ona swoje zastosowanie, co w danej sytuacji daje jej przewagę nad innymi umiejętnościami i vice versa. Wydaje mi się, że o to właśnie chodzi, więc powinno zostać tak jak jest :) Osłabienie sprawi, że po prostu nikt nie będzie tego grał, bo nie będzie po co.
  7. Tak jak pisałem, jest to tylko luźna propozycja, podałem kilka przykładów, co nie znaczy że każdy z nich musi być brany pod uwagę. Byłoby miło, jakby udało się wdrożyć nawet jedną mapę z wyżej wymienionych. Wiem, że jest problem z teksturami, z tego co wiem to na szklankę nie można wchodzić i gracze często zwracają na to uwagę. Z tego co wiem to na wersji kabul, którą ja sprawdzałem też jest szklanka, bodajże nad całą mapą. Lecz prosty przykład zwykły dust ma tak samo. Co do map typu fy, to tak jak pisałem, jestem świadomy tego, że są to małe mapy, wymieniając je tutaj oczywiście miałem na myśli sytuację gdy na serwerze znajduje się mniej niż te 12 osób, żeby dało się na takich mapach grać. To samo dotyczy map aim_aztec i aim_headshot, chodzi mi o dodanie mapy, na której można się strzelać czymś innym niż awp/dgl
  8. Cześć wszystkim, tak jak w temacie, wychodzę z propozycją dodania mapy lub map. Moja przygoda z CS już trochę trwa, z racji tego pomyślałem sobie, że fajnie byłoby zobaczyć mapy, które były w 1.6 i uważam, że na serwie by się przyjęły. Ogólnie jest wiele innych map, ale nie każda mapa nadaje się na dodanie na tego typu moda. Pierwszą propozycją jest mapka de_kabul, atutem mapy jest otwarta przestrzeń, jedna z niewielu, na których terroryści mają duże pole manewru i dzięki temu łatwiej im się gra niż po stronie ct. Kolejną moją propozycją jest mapa de_tuscan, bardzo podobna do de_mill (rzadko grana, o tym niżej), różni je szata graficzna, zamiana niektórych elementów, małe różnice w tunelach oraz bsach. Uważam, że ta mapa zasługuje na uwagę, gdyż nawet miała oficjalnie zostać wprowadzona przez Valve, czemu się tak nie stało nie wiem. Przejdźmy do map z hostami, chyba nie trudno zauważyć, że nie są one praktycznie grane, na cs_assault jak terroryści nie rushują, drużyny są wyrównane, to jest to praktycznie mecz do jednej bramki, szczegółowo nie będę opisywał, kto grał ten sam wie jak to wygląda. Na cs_office pod względem gry jest już moim zdaniem znacznie lepiej, ct może coś zrobić, a na cs_italy się bardzo przyjemnie gra i rozgrywka jest wyrównana Tutaj moją propozycją jest bardzo fajna mapa z 1.6, również spora, mianowicie cs_museum. Nie jest to mapa bardzo duża, dzięki czemu istnieje możliwość szybszego uratowania zakładnika. Moim zdaniem daje ona dużo więcej możliwości ct na uratowanie hosta i zmusza tt do trochę większego wysiłku, niż tylko stanie w jednym i tym samym miejscu. Ostatnią propozycją są mapki aim_aztec oraz aim_hedshot (ta z tego co słyszałem kiedyś była na serwerze), te dwie propozycje wynikają z tego, że gdy jest mniej osób na serwie to aim_pokearena nie jest praktycznie wybierana, wcale się nie dziwię, bo w mojej opinii mapa jest po prostu słaba. Na deagle są dwie fajne mapy, na awp są przynajmniej cztery, w skrócie jest z czego wybrać. Mile widziana byłaby jakaś alternatywa, mapka, na której można się po prostu postrzelać. Również limit 6 wygranych rund to w mojej opinii średnia sprawa (w przypadku noży ok), ponieważ rozgrywki na tych mapkach zazwyczaj kończą się znacznie szybciej niż na standardowych mapach typu de_ oraz cs_. Za każdym razem, gdy jest już możliwość wybrania "małej" mapy to praktycznie zawsze wygrywa ona w głosowaniu, czyli wnioskuję, że ludzie chcą ją grać, więc fajnie byłoby spędzić na tej mapce więcej niż 10 minut. Wracając do mapy typ aim_ nie miałem pomysłu na coś innego, nie wiem czy na takim fy_snow, czy fy_buzzkill nie będzie problemu z ciągłym rushowaniem, aczkolwiek jest możliwość dodania systemu antyrush i np. wyłączenie go kiedy w jednej z drużyn zostanie ostatni gracz (żeby nie przedłużał). Rozumiem też fakt, że wymagałoby to dodatkowej pracy. Zawsze można w praktyce zobaczyć jak to będzie wyglądać, jeśli będzie się źle grać to przecież można daną mapę usunąć. Jeszcze przy okazji wypowiem się o mapie de_deathcookin, która często jest votowana rtv albo są prośby do adminów o zmianę mapy, ze względu na to, że nie każdy ma pokemona typu fly itp. Głównym problemem jest niewykonywanie celów mapy, prostym przykładem jest pójście z respa ct po bombe na resp tt i wrócenie na bsa, bez odpowiedniego pokemona, jest to praktycznie nie do zrobienia... Pomijając fakt, że nawet radar, który w przypadku tej mapy chyba działa bez zarzutu nie jest zbytnio pomocny, ponieważ bomba może się znajdować na przynajmniej trzech piętrach. Jest to mapa obszerniejsza niż de_rats, co akurat w tym przypadku nie wychodzi na dobre, aczkolwiek to już moja subiektywna opinia. Nie wiem jak to zostanie przez społeczność serwera odebrane, po prostu pomyślałem, że byłaby to przyjemna zmiana i ludzie którzy grali w 1.6 trochę sobie przypomną , jak to kiedyś było... Ci co nie grali, może stwierdzą, że faktycznie da się grać te mapy i się do nich przekonają. Są też na serwerze mapy, które po prostu nie są wybierane, w większości dlatego, że nie są znane. Trudno jest wygrać z mapą lubianą typu eldorado, czy westwood, nie mówiąc o mapach competetive typu mirage albo dust2. Są ludzie którzy lubią nowe rzeczy, jak i również tacy, którzy trzymają się klasyka. Przykładem jest mapa de_piranesi, która nawet ostatnimi czasy parę razy została wybrana, co bardzo mnie cieszy. Mapa jest duża, bardzo wszechstronna, ale żeby się na niej odnaleźć to trzeba ją kilka razy zagrać i lepiej poznać. Wraz z postem dodałem ankietę, w której jest możliwość zaznaczenia kilku odpowiedzi, mam nadzieję, że ludzie zainteresowani tematem potraktują ją poważnie i nie będą zaznaczać jednocześnie odpowiedzi np. wszystkie i żadną... To już od Was zależy. Tyle z mojej strony, nie ukrywam, że fajnie by było oderwać się i zagrać po prostu coś innego, czekam na odpowiedzi. Pozdrawiam 😉
  9. Zdecydowanie war3mod, posiadacie jedyny serwer z poke modem, uważam że zrobienie serwa z warcraftem, takiego jak w 1.6, z 9 klasami przyciągnęłoby wielu chętnych. Obecnie są tylko serwery zagraniczne :/
×
×
  • Create New...