Jump to content
  • Karta Trenera Saffron - Sezon 1

    nowe zadania, nowe nagrody - sprawdź co przyniesie karta!

    Info

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/27/2019 in all areas

  1. 4 points
    Witam moje zdanie jest takie, że admini oraz opiekun serwera mają też życie prywatne więc nie możecie liczyć na aktywność 24/7 wiem że wy może mieszkacie w piwnicy nie ruszacie się i ważycie 100kg, ale są inni ludzie którzy mają czas na gry jak i życie.
  2. 3 points
    Godziny administracji zostaną sprawdzone. A odnośnie drugiego tematu (bo sam go lubię) wybieranie administracji i czytanie komentarzy o danym kandydacie pod postem. Piszecie posty pod podanie w którym ciśniecie sobie beka (kandydat ma 10lat, orto leży - ogólnie całe podanie mówiące, że gracz się nie nadaje na sto%) a Wy jesteście na tak. Później przechodzimy do drugiego podania a tam ten sam komentarz i takie pytanie tam sobie beke robi to tutaj na poważnie napisał czy znowu sobie jaja robi. Dziwne, że raczej omija się te komentarze 😆 Ostatnio to samo wchodzicie na discorda płaczecie jak to wybierana jest administracja przez Wardka - wchodzę na demko płaczecie na posty (na tak) pod podanie gdzie większość osób nie wie co robi ale okey - bierzmy to pod uwagę - Hipokryzja lvl cring.
  3. 3 points
    Salem wybieram Administrację pod siebie Hmm..? Jeśli chodzi o Robina to mogę się trochę zgodzić. Znam Robina bardzo długi czas i wiem jaki jest przez co byłem pewny że będzie dobrym Adminem. Z Lekusiem nie gadam od bardzo bardzo dawna ale pamiętam go jaki był za czasów s1 i moim zdaniem jest bardzo dobrym adminem tylko nie spędza na serwerze dużo czasu Itachiego w ogóle nie znam nie wiem jaki jest itd. Ale pamiętam jaki był gdy miał Admina na Lavenderze więc go wziąłem. I tutaj Salem ja cię bardzo szanuje ale jak już pisałaś kogo ja mam wybrać na Admina?? Mikołaja który na priv mi piszę "ssij pałę" "chuj ci na matkę" "masz na wysokie ego" to nie oszukujmy się nie wezmę go. Jankes osoba która jest bardzo dojrzała odpowiedzialna ale jak nie ma Admina to wyzywa kogo popadnie. I MÓWIĘ TO PO RAZ KOLEJNY jak jest burdel na serwerze i Admin nic sobie z tego nie robi dajcie mi demko proszę bo już nie wiem jak mam was prosić ja sprawdzę i wyniosę konsekwencję. Chodzi mi o to że jak jest na serwerze to jest porządek wie co ma robić nie popełnia błędów i na serwerze spędza bardzo dużo czasu. Więc sumując te wszystkie sprawy wydaję mi się że wykonuje dobrą robotę i to miałem na myśli pisząc że robi dużo. Tak pewnie! Gdy twoje podanie nie było jeszcze ocenione to mi schlebiałeś, mówiłeś jaki to ja dobry, Najlepszy Opiekun!! A nagle kiedy odrzuciłem 1. mnie wyzywałeś 2. Zacząłeś się czepiać mnie o byle co i w każdej sprawie jest sens żeby się do mnie przypierdolić. Więc albo robisz mi teraz na złość albo cały czas kłamałeś i zależało ci nie na serwerze tylko na Adminie i pewnie jeszcze tylko na SVIPie. #Edite Johnny Opcja edytuj Wardek
  4. 3 points
    Jeśli chodzi o mnie to... Dzisiejszy dzień nie włączałem komputera i faktycznie nie grałem dziś ale właśnie teraz zacząłem korzystać z komputera i owe "godzinki" miałem zamiar zrobić. Mam bardzo dużo obowiązków nie tylko w grze ale także w prawdziwym życiu nie jestem uzależniony albo nie siedzę na kompie przez 24/7 jak wy i nie gadam cały czas na dsc o administracji i wymyślam o co mogę się tym razem przypierdolić. Mikołaj powiem ci tak Admini mają obowiązek robienia minimum 90min dziennie. Co robią w wolnym czasie mnie nie obchodzi mają to robić wiadomo fajnie jak robią więcej ale mają to zrobić i nikt nie powinien się do nich przyczepiać. Ty Mikołaj masz do mnie wielki żal że nie dałem ci Admina bo mnie wyzywałeś na pw kilkakrotnie i teraz mówisz o mnie bzdury i cały czas mnie krytykujesz co ja nie robię. Jak jesteś taki do przodu to z miłą chęcią wyślę ss z naszej rozmowy i zobaczymy jak po tym zareagujesz. Wracając do Administracji: Mamut - informował mnie dłuższy czas temu że go nie będzie a bardzo dobrze wykonuje swoje obowiązki. Itachi - Jeśli chodzi o Itachiego to moim zdaniem robi na serwerze dość dużo i raz czy dwa nie robi godzin to nie znaczy że nie wbija na serwer. LekuS - Z LekuSiem odbyłem rozmowę i uświadomiłem mu że jak się nie poprawi to zostanie zdegradowany ponieważ rzeczywiście bardzo rzadko wbija na serwer. Wardek - Osobiście mam teraz bardzo dużo na głowie i nie mam aż tak dużo czasu na serwer. Obiecuję że to się zmieni i będę notował znacznie większe ilości przegranych minut niż teraz ale wiecie jak codziennie płacze mi kilka osób na priv żebym oglądał to demko potem tamto bo on zrobił to a tamten tamto to wiecie ... Ja to bardzo doceniam i tak powinno być tylko społeczność naszego serwera tak łamie regulamin że w niektóre dni spędzam więcej czasu na demkach niż na serwerze. Bardzo dziękuję za tą skargę na pewno wyniosę konsekwencję u Adminów i tak na przyszłość proszę wypowiadać się pod skargą w sposób sensowny a nie +1
  5. 2 points
    Zaczyna się pisanie nie na temat - zamykam.
  6. 2 points
    Walić Albiona, Itachi dawaj na Lola lub Gmoda Zmień się ❤️
  7. 2 points
    Ale dymy... Siu Siu Siu *Itachi go Liga Legend walić Albiona i godzinki* Zmień się ❤️
  8. 2 points
    Ehh... ty znowu inaczej interpretujesz to co ja pisze... Chodzi mi o to ,że przyjmujesz tylko tych ,którzy ci się podobają a nie zwracasz uwagi na to co piszą gracze...
  9. 2 points
    Cześć! Nagrałem filmik, gdzie pokazuję sporo mołotowów na Mirage na BS po TT. Zapraszam do oglądania i jak macie jakieś uwagi to śmiało piszcie, bo planuję jeszcze coś ponagrywać
  10. 2 points
    Dzień dobry! W dniu 16.05.2019 odbyła się aktualizacja naszego HNS i wraz z nią na serwerze zostały poprawione, dodane i zmienione następujące rzeczy: Dodaliśmy komendy: !fov i długo oczekiwane !ghost / !redie, a także wszystkie komendy zawarte sa !komendy, !cmds itp. Poprawiony został bug z zapisem (jump bug działa dopiero po 5 sec od respawnu) Dodane zostały kolory CT i TT Możemy normalnie skoczyć lub odbić się od głowy Do komeny !fj ~ Funny Jump dodaliśmy: Oglądaj/Odrodzenie w menu Głosowanie na tryb normalny Na ten moment nie wiem kiedy będzie następna aktualizacja, ponieważ powstaje na naszej serwerowni ZombieMod. Generalnie następny update będzie zawierał poprawki z dzisiejszego dnia i rzeczy, które nie zostały dodane, a mianowicie są to: 1. Jak będzie 1 vs 1 to niech wtedy ten TT się świeci i pika (bonus do credytow za zabicie go) ~ aktualnie najmniej ważny 2. Regulamin !rules ~ ale będzie to tylko dla ludzi zza granicy, ponieważ nasz regulamin znajduje się na forum: 3. Bugi: - Na !fj kiedy zapisujemy postacćna jakiejś krawędzi albo wąskim bloku respi nas w nim albo niżej. 4. Komenda !distbug oraz !modele/!skins 5. Dodać informacje na czat na temat komend zawartych na serwerze !komendy i dodać tam nowe jakie doszły w raz z opisami (Chodzi mi o to, żeby wszystkim graczom wyświetlało się raz na runde informacja o tym, że istnieje taka komenda jak !komendy gdzie jest spis wszystkich komend) 6. Dorobić skok od rampy. 7. Możliwość widoku rąk modeli 8. Wyrzucić HeadSplasha i dodać HeadBoosta filimik jak to wygląda: https://www.youtube.com/watch?v=gVOcROb77wE&feature=youtu.be Dziękujemy @Deather! Resztę pytań możecie kierować na forum lub do mnie na priv!
  11. 1 point
    Podanie zostało rozpatrzone pozytywnie. Witamy w gronie administracji
  12. 1 point
    Jestem na TAK. Nadziuu był bardzo dobrym Opiekunem, dobrze opiekował się Only Mirage. Pomysł z nowymi serwerami na IC jest super przydały by się dla nowych graczy. Jestem jeszcze raz na TAK.
  13. 1 point
    Jestem na TAK za powstaniem nowych serwerów na Infinitycore. A żeby były nowe serwery A z tym nowi gracze potrzebne są osoby które wezmą na siebie ciężar rozwijania takiego serwera. Jeśli chodzi o Nadka to jestem na TAK wydaje mi się odpowiednią osobą na takie stanowisko tylko serwer najpierw musi powstać. BARDZO chętnie mu pomogę w ogarnięciu serwera jak nie będzie sobie dawał rady. Jeszcze raz na TAK
  14. 1 point
    Za takie coś powinno dostawać się permamentą blokade pisania na forum
  15. 1 point
    Jestem na TAK. Nic dodać nic ująć.
  16. 1 point
    Jestem na tak. Bardzo miły człowiek.
  17. 1 point
    Zdecydowanie jestem na tak poniewaz jak zaczynalem grac na serwerze to bardzo mi pomogl i wytlumaczyl wiele rzeczy
  18. 1 point
  19. 1 point
    @venotric123 opcja edytuj stasiu grasz na modzie drugi dzień, po twoim zachowaniu na serwerze nie sądze abyś miał 14 lat. Twoje podanie jest... "dziwne" i jakby pisane przez 8 latka. Jestem na Nie
  20. 1 point
    Jestem na TAK Jest dobry w tym co bedzie robił pozdro mordo z fartem moze sie kiedys jeszcz ena serwerku zobaczymy
  21. 1 point
    dZIEKI ZA POLECENIE TEZ CIE POLECAM
  22. 1 point
    Siemka, na sam początek chciałbym podziękować wszystkim za wspólnie spędzony czas na serwerach ic. Dzięki tej serwerowni poznałem wiele świetnych osób z którymi planuję utrzymywać kontakt. Odchodzę razem z moją, jak to niektórzy nazywają ekipą i raczej nie będziemy już widywani na tej serwerowni. Chciałbym serdecznie podziękować wardkowi za to że dał mi szansę i zostałem adminem i równierz przeprosić za to że tak szybko odchodzę. BYE ❤️ PS: saleem choc zagrać w lola bo masz ignore chyba nadal
  23. 1 point
    Witam. Przychodzę z pewną propozycją, mianowicie dość czesto w godzinach porannych jest niewielka liczba osob. Mapy typu AWP oraz AIM są najlepszą opcja na taki czas jednak trwają do 6-ciu wygranych rund co jest zdecydowanie za malo. Proponuje aby te mapy dostały możliwość wyboru czasowego (glosowanie po rozpoczęciu mapy 10-15-20-25-30 minut). Dodatkowo fajnie by bylo, gdyby dodac pare map tego typu i zeby byla mozliwosc grania tych map jedna po drugiej bo tak jak pisalem, jak jest malo osob gra sie wtedy najlepiej. Jesli temat sie przyjmie to wtedy podrzuca propozycje map. Pozdrawiam.
  24. 1 point
    Według mnie powinny one dostać taką samą ilość rund lub czas tak jak napisane na górze. Przydałoby się odświeżyć trochę te mapy bo jest ciąg grania tych samych w kółko. Na małych mapach najlepiej się expi, a większość tego nie rozumie. Kiedyś nie dało się grać na nich bo były duże same lvle i co najgorsze były stuny obszarowe co psuło granie na tych mapach. Knify powinny zostać najlepiej usunięte, na tej mapie większość wychodzi, a jest wybierana tylko pod tych co skillami wyłącznie chcą zabijać. Dla mnie temat na tak i dodać też coś z dużych map ( nawet jakiś zimowych wkońcu pasują teraz.)
  25. 1 point
    3maj sie itachi. Miło było
  26. 1 point
  27. 1 point
    Ogółem żaden ADMIN nie robi godzinek ani nie wbija na serwa, czasem sie zdarza że tam Lekus wbił na jakieś 10-15min. Itachi gra w albiona i w ogóle nie wbija. A i moim zdaniem opiekun serwera powinien częściej wbijać ❤️.
  28. 1 point
    Okej, z tego tematu robi się powoli gównoburza i wszyscy zaraz będziemy się nienawidzić. W sprawie podań ja rozumiem opinie dla beki ale nie jest tak we wszystkich. Może warto było by wprowadzić dodatkową range z uprawnieniami do banowania na maks godzine coś jak okres próbny jeżeli Wardek nie jest pewny ,że dana osoba sobie poradzi i nie będzie zupełnym debilem. Nie miałam na celu obrazy nikogo po prostu źle sformułowałam zdanie. Cieszę się ,że Wardek dba o to kogo wybiera i wcale nie miało to tak zabrzmieć za co przepraszam. Ale fakt ,że Itachi i Mamut jako jedyni zasługują na pochwałę bo tylko oni siedzą z nami na serwerze więc nie jedźcie po nich. Czasami są sytuacje losowe ,na które nikt nie ma wpływu i nie będą siedzieć 24/7h na serwerze. Moim zdaniem skarga powinna być skierowana na tych co rzeczywiście nie było od dłuższego czasu a nie na wszystkich i wyciagnać z tego konsekwencje.
  29. 1 point
    Dobra to teraz troche ode mnie, Dostałem admina niedawno i wydaje się oczywiste że nie powinienem sobie robić "przerw" jednak no kurcze w sylwester? Niekórzy spędzają sylwestra w inny sposób niż grając w cs:go na pokemodzie, spokojnie zaraz wróce do "robienia godzinek" bo zaraz albion pewnie zostanie kolejnym "zakazanym słowem" PS: serio nie powinno was interesować co robi administracja w wolnym czasie a to że grałem wczoraj w albiona nie powinno być argumentem w tej dyskusji xd
  30. 1 point
    Itachi powróci ze zdwojoną siłą, też ma prawo odpocząć na chwilę od serwera, przynajmniej w sylwestra. Zmień się dawaj w lola a nie w albiona slarwiona
  31. 1 point
    kłamstwa i niedomówienia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  32. 1 point
    Jestem na TAK Będzie długo adminem bo jest jeszcze młody
  33. 1 point
    Jestem na TAK Podanie jest rozbudowane. Dobry wiek na admina. Z podania wynika, że "HCE" troszczyć się o serwer. Jak widać same PLUSY
  34. 1 point
    Witajcie w tym szczególnym dla mnie dniu. Jak pewnie zauważyliście dzisiaj pojawiło się 365 pytanie dnia co oznacza, że dokładnie rok temu pojawiło sie pierwsze pytanie. Nie wiem czy jeszcze pamietacie ( czy też nie wiecie) ale zabawe z pytaniem dnia wymyślił @SquiZu @SquiZu był wtedy jedną z bardziej aktywnych osób, jak i był "moim dobrym znajomym z mirka." Zawsze przyjemnie się czytało jego prośby o UB albo te "gówno burze", które odbywały się miedzy nim a administracja ówczesnej współpracy. Jeżeli jesteście tutaj dłużej to pewnie pamiętacie te czasy, jak i tą aktywność na forum związaną ze współpracą z @y0ungeofficial i @Sqower Ale tak wracając do tematu. Jako iż zaczęły kończyć mi się pomysły, oraz widze że aktywność zmarniała w ostatnim czasie chcę Wam powiedzieć... że pytania dnia kończą się wraz z dniem dzisiejszym. Ale czy na zawsze? Tego nie wie nikt. Za pytanie dnia dostaniecie inną zabawe. Też "dzienną" tylko że troche krótszą, oraz zaczynającą sie w styczniu. W ciągu tego okresu ( 4.12 -1.01) chce zrobić sobie troche przerwy i przygotować się do nowych zabaw. Tak więc dziękuje z całego serca za waszą aktywność oraz za pomaganie w niektórych sytuacjach. ~Mamut
  35. 1 point
    Idąc za radą postanowiłam wstawić tu też słowniczek do którego będę odwoływać przy każdym artykule, żeby każdy zrozumiał wszystkie zwroty. Jest on przeznaczony głównie dla nowszych graczy bo zwroty tu zawarte zapewne ma już w głowie każdy kto posiedział z lolem więcej niż kilka godzin 😄 Lista zapewne będzie jeszcze aktualizowana AA (Auto Attack) - Atak automatyczny, który bohater wykona po kliknięciu PPM na cel. Ace - Oznacza zabicie całej drużyny przeciwnika. AD (Attack Damage) - Obrażenia fizyczne, które nasza postać wyrządza za pomocą zwykłych ataków. Adaptive Damage - Bonus do obrażeń przyznawany na podstawie tego, jakie dany bohater posiada statystyki czy przedmioty. ADC - Jedna z ról w League of legends, skupiająca się na ostrzale przeciwników z dalekiego zasięgu i polegająca na auto atakach. AFK (Away From Keyboard) - Określenie, które używa się w momencie gdy na chwilę trzeba przerwać rozgrywkę i pozostawić postać samą sobie. Określenie to ma również negatywną formę w przypadku, gdy któryś z graczy po prostu przestaje grać, a tym samym jest AFK. AoE (Area of Effect) - Działanie umiejętności na pewnym obszarze. AP (Ability Power) - Siła umiejętności magicznych. Z AP korzystają zazwyczaj Magowie. AR (Armor) - Pancerz. AS (Attak Speed) - Prędkość ataku bohatera. Aura - Bonusowy efekt, który swoim działaniem obejmuje często również członków drużyny. BD (Backdoor) - Określenie, które oznacza niezauważone prześlizgnięcie (lub przeteleportowanie) się jednego (lub wielu) z bohaterów za plecami wroga i zdobycie jakiegoś celu w ich bazie: zniszczenie wieży, inhibitora, a nawet Nexusa. Bot - Nazwa dolnej alejki na mapie. Bruiser - klasa postaci cechująca się dużymi obrażeniami kosztem mobilności. Brush - Zarośla, które rozmieszczone są w różnych miejscach mapy. Buff - Bonus zmieniający statystyki naszej postaci i utrzymujący się przez pewien czas, np. Niebieski Buff od Golema. Build - Określone zestawienie przedmiotów dla danego bohatera. Burst - Zadanie ogromnej ilości obrażeń w jak najkrótszym czasie. Camp - obóz w dżungli, np. Wilki CC (Crowd Control) - Określenie to oznacza wszystkie efekty, które ograniczają kontrolę nad postacią, jak np. strach, ogłuszenie, spowolnienie, podrzucenie itd. CD (Cooldown) - Czas odnowienia się danej umiejętności. Champion - Bohater. Creep - Minion, czyli neutralny stwór maszerujący wzdłuż każdej z alejek. DC (Disconnect) - Odłączenie się z gracza z rozgrywki. Dive - agresywne zagranie polegające na zabiciu przeciwnika pod ostrzałem wieży, zazwyczaj w przewadze liczebnej. DMG (Damage) - Skrót, który oznacza zadawane obrażenia. DoT (Damage Over Time) - obrażenia zadawane przez pewien okres czasu Feeder - Określenie dla gracza, który feeduje ("karmi") przeciwny team poprzez ciągłe ginięcie na ich korzyść. Łączy się z tym pojęcie "Fed", czyli "Nakarmiony", które określa gracza, który ma na koncie dużą ilość zabójstw Focus - skupienie się na konkretnym przeciwniku, np. na ADC przeciwnika. Gank (lub Roam) - Określenie na pomoc teamu w zabiciu przeciwnika. Jeśli piszemy do kogoś żeby zaatakował wroga na naszej linii to wtedy prosimy o gank. Gate - Brama GG (Good Game) - Skrótu GG używa się przeważnie po skończonej rozgrywce, aby podziękować przeciwnikom i sojusznikom za grę. GJ (Good Job) - Jeśli któryś z sojuszników dobrze spisał się w którejś akcji, warto nagrodzić go krótkim GJ GL (Good Luck) - Skrót, którego używa się na początku rozgrywki, aby życzyć przeciwnikom i sojusznikom szczęścia w grze. HF (Have Fun) - HF używa się na początku rozgrywki, przeważnie razem z GL, aby wszyscy wyrazić nadzieję, że wszyscy będą czerpać przyjemność z gry. Invade - sytuacja w której drużyna przeciwna przejmuje obozy sojuszniczego Junglera Jungler - jedna z ról w League of Legends, skupiająca się na czyszczeniu obozowiski w dżungli i pomaganiu innym liniom. Kite'owanie - Kite'ować, oznacza utrzymywać przeciwnika na dystans w taki sposób, aby nie mógł zbliżyć się na tyle do naszej postaci, aby skutecznie prowadzić wymianę. Leash - pomoc dla sojuszniczego leśnika przy pierwszym obozowisku. Leaver - Określenie dla gracza, który opuścił trwającą rozgrywkę i już do niej nie wrócił. Harass - Konsekwentne nękanie przeciwnika atakami, które mają na celu zburzenie jego morale i obniżenie paska zdrowia. Lane - Linia, alejka, których na mapie znajdują się trzy. MID - Nazwa dla środkowej alejki na mapie. MS (Movement Speed) - Oznacza szybkość poruszania się. Noob - Niezbyt miłe i nadużywane określenie w stosunku do graczy, który nie potrafią zachować się w czasie gry i celowo utrudniają życie innym. Często mylone z pojęciem Newbie. Newbie - Określenie na gracza, który dopiero rozpoczyna swoją przygodę z daną grą. OOM (Out Of Mana) - Gracze w ten sposób informują drużynę, że nie posiadają many, aby dalej móc korzystać z umiejętności. OP (Overpowered) - Określenie stosowane względem postaci, które aktualnie są znacznie silniejsze od innych i wymagają zbalansowania. Passive - Pasywna umiejętność postaci. Poke - obijanie przeciwnika umiejętnościami dalekiego zasięgu. Power Spike - moment w którym dany bohater znacząco zyskuje na sile, na przykład po uzyskaniu 6 poziomu lub pełnego przedmiotu. Push/Shove - "pchanie" minionów w stronę wieży przeciwnika. RE (Return) - Określenie używane w przypadku, gdy po zgubieniu przeciwnika z pola widzenia, wrócił on na swoją pozycję. Root - Negatywny efekt, który uniemożliwia poruszanie się bohaterowi. Silence - Negatywny efekt, który uniemożliwia korzystanie z jakiejkolwiek umiejętności, ucisza dany cel. Skillshot - Umiejętność, która wymaga pewnej zręczności i ręcznego nacelowania, aby trafić w przeciwnika. Split push - sytuacja w której jeden zawodnik stara się przepchać linię, w trakcie kiedy reszta drużyny odwraca uwagę przeciwników. SS - Skrót od "Miss", który oznacza zniknięcie gracza z lini. Stun - Ogłuszenie, które obezwładnia przeciwnika i uniemożliwia podjęcie jakiejkolwiek akcji. Support - Określenie na bohaterów wspomagających drużynę dodatkowymi efektami. Trinket - Talizman, który można nabyć za darmo w sklepie i użyć, aby np. postawić Warda. Tank - Postać, której zadaniem jest skupienie na sobie ataków wroga i przyjmowanie obrażeń, jak i rozpraszanie przeciwników, aby drużyna mogła atakować. TOP - Nazwa dla górnej alejki na mapie. TP - Teleport. Taunt - Negatywny efekt, który prowokuje cel do atakowania postaci, która użyła takiej umiejętności. Sprowokowany bohater traci kontrolę nad postacią na czas trwania taunta. True damage - inaczej nieuchronne obrażenia, czyli takie których wielkość nie jest redukowana przez pancerz, odporność na magię, czy umiejętności bohaterów. Ult - Ultimate, czyli ostania z umiejętności postaci, zazwyczaj pod przyciskiem "R". Slang/Żartobliwe/Sytuacyjne xPeke – “śmieszkowe” określenie Backdooru, nawiązujące do tej akcji – Klik! inSec – określone zagranie na Lee Sinie - Klik! Run it down ( mid) – celowy bieg wzdłuż linii w celu śmierci od wieży/rywali, jedna z metod intowania (umierania specjalnie) Shaco Syndrome – to określenie stosujemy, gdy zawsze gdy mamy postać X w swojej drużynie to ona feeduje, a grając przeciwko niej mamy do czynienia z jakimś mistrzem tego bohatera. Nazwa pochodzi od Shaco, ponieważ gracze z nim mają najczęściej taki problem. Open D Gates – otwieranie “bram” do Nexusa, czyli Inhibitorów Stop the Ports! – powstrzymanie powrotów rywali, najczęściej, gdy ktoś robi backdoora
  36. 1 point
    Dzień dobry! W dniu 10.07.2019 odbyła się aktualnie największa aktualizacja naszego HNS i wraz z nią na serwerze zostały poprawione, dodane i zmienione następujące rzeczy: Została dodana komenda !distbug + !strafestats (pokazują one realny oddany skok i opóźnienie na strefach) Jest regulamin dla osób zza granica na !rules, który kieruje gracza na nasze forum. (Regulamin jest przetłumaczony na język angielski) Dodany został skok od rampy: Możliwość widoku rąk modeli, nowe granaty i modele postaci w !store Komenda !stealth została dodana dla adminów. Wyciszono kroki na !redie !ghost Dopisaliśmy w komendzie !komendy komendę !toggleknife - wył. ona nóż i ręce Dodaliśmy opcję specowania graczy !opcje wystarczy ją tylko włączyć Gracze są tylko nieśmiertelni przez 9 sec, a nie 10 i TT może zadać dmg na głowie CT przez ten czas. (ten błąd został poprawiony) Zapisują się modele co mapę i kolor czatu dopóki się nie skończy vip. Wprowadziliśmy małego anty-cheata. Polega to na tym, że nowi gracze będą musieli przegrac 3h, żeby im zaliczało skoki do topki. (Swój przegrany czas na serwerze można zobaczyć pod komendą !rank) Modele postaci zostały rozjaśnione. Run Boost działa tak jak powinien 😜 I na sam koniec usunięto mapę hns_cobblestone Ps. Na forum znajdziecie rozpiskę modeli z shopu, którą dla was jeszcze dzisiaj przygotujemy wraz z @Deather! Resztę pytań możecie kierować na forum lub do mnie na priv!
  37. 1 point
    Dzień dobry! W dniu 28.05.2019 odbyła się skromna aktualizacja naszego HNS i wraz z nią na serwerze zostały poprawione, dodane i zmienione następujące rzeczy: W panelu !fj został naprawiony bug, który powodował respienie się w bloku lub pod nim, a także model gracza teraz stoi w miejscu po zapisaniu. Możemy teraz się swobodnie odbijać od głowy głowy przeciwnika. Gdy jest sytuacja 1 vs 1 za zabicie TT dostajemy bonus do kredytów (TT świeci się wtedy na różne kolory) Kolejna aktualizacja odbędzie się prawdopodobnie w następnym tygodniu. Postaramy dodać następujące rzeczy: Komendy: !distbug i !stealth Dodać informacje na czat na temat komend zawartych na serwerze !komendy i dodać tam nowe jakie doszły w raz z opisami (Tak, zeby informacja się na serwie wyświetlała na czacie jak np. o free vip) Możliwość widoku rąk modeli Gdy Terrorysta i CT stracą pokazuje się fall damage. - filmik podglądowy: Dziękujemy @Deather! Resztę pytań możecie kierować na forum lub do mnie na priv!
  38. 1 point
    Tu masz z większym napisem.
  39. 1 point
    Hmmm może nie moje klimaty ale jest spoko 8/10 Ja z takich co mi przychodzą na myśl to:
  40. 1 point
    Cześć, jest wiele poradników dot. mascot logo, lecz bazują głównie na tym samym sposobie, więc przedstawiają tylko 1 sposób tworzenia mimo, że sposobów jest bardzo dużo. Zaprezentuję poradnik, Który będzie dla początkujących grafików. Zaczynając... 1.po pierwsze co potrzebujemy to rysunek postaci jaką chcemy przedstawić jako nasze mascot logo... Linie w mascotach muszą być grube (nie muszą być wszędzie takie same.) O co mi chodzi? Logo jest stworzone z "obrysu" jest to rysunek przedstawiający jedną z moich maskotek. jest ona podzielona na 2 różne rodzaje obrysu. Obrys główny który nadaje kształt maskotce oraz obrys "poboczny" który symuluje struktury ciała typu pysk, uszy, zęby itp 2. Jeżeli mamy już rysunek naszej maskotki to wklejamy ją do programu w którym będziemy ją robić. Osobiście polecam adobe illustrator oraz photoshop (z którego ja korzystam). Oczywiście może to być gimp i inne tego typu programy. W programie najważniejszy do tego jest pentool który umożliwia nam obrysowanie i nadanie koloru oraz cieni maskotce. Zaznaczamy interesujący nas element pentoolem i na nowej warstwie używamy opcji "wypełnij" Gdy wypełnimy już wszystko efekt powinien wyglądać mniej więcej tak: 3. Gdy mamy już swój obrys przechodzimy do dobrania kolorów które robimy w ten sam sposób co obrys tylko, że zaznaczamy interesujący nas kolor, lub zwyczajnie zmieniamy go w opcjach mieszania warstwy. (prawy przycisk na warstwę po prawej) Po dobraniu kolorów efekt będzie wyglądał mniej więcej tak: 4. Część według mnie najważniejsza, czyli cieniowanie które nadaje naszej pracy efekt realistyczności/3d/kierunku/przyjemny dla oka. Cieniowanie odbywa się w ten sam sposób co nakładanie koloru. Na dany element czyli np na tym wilku gdzie mamy 2 kolory główne: szary i ciemny szary. cieniowanie dostosowywujemy do koloru, czyli w przypadku cienia kolor musi być ciemniejszy niż jest aktualny w danym miejscu. W przypadku jasno cieniowania musi być jaśniejszy. (w tedy jeszcze nie potrafiłem zbytnio cieniować więc niestety nie we wszystkich miejscach mam dobre cienie). W przypadku cieniowania najważniejsza jest perspektywa światła (krótki tutorial) Jest wiele rodzajów cieniowania, lecz te są takie najbardziej używane w przypadku mascot logo. 5. Gdy już mamy wszystkie poprzednie kroki zajmujemy się czcionką oraz ramką. W tym przypadku była bardzo prosta, lecz myślę, że bardzo przejrzysta. prezentacja logo jest tutaj dowolna, ale ta mi najbardziej przypadła do gustu. Mam nadzieję, że pomogłem i zachęciłem do tego typu prac, bo wydają się tylko takie trudne, a nie są. Pozdrawiam.
  41. 1 point
    Jestes zainteresowany współpracą? Dobrze trafiłeś, społeczność InfinityCore.pl jest otwarta na wszelką współprace! Kto i w jaki sposób może stać się naszym partnerem? YouTuberzy i Streamerzy Nagrywasz filmy na YouTube? A może jesteś Streamerem? Zgłoś się do nas po rangę! Mniejsze kanały mają szanse na zdobycie rangi Youtuber lub Streamer na wybranych serwerach sieci. Uprawnienia rang określają poszczególne serwery (na jednym może być to Super VIP, na drugim rezerwacja slota i prefiks, a trzeci może nie przewidywać takiej rangi). Rangi przyznawane są osobom aktywnym, posiadającym minimum 250 subskrybcji lub 250 obserwujących. Partnerzy medialni Posiadasz duży, rozwinięty kanał? Stając się naszym partnerem i reklamując naszą społeczność otrzymasz dostęp Super VIP do interesujących cię serwerów, które są nasza własnością (w przypadku serwerów które dołączyły do nas w ramach partnerstwa, decyduje o tym właściciel takiego serwera). Poza dostępem do serwerów otrzymasz miejsce na swój banner (strona główna i forum). Dodatkowo jeśli jesteś zainteresowany stworzymy specjalny dział dyskusyjny dla twoich widzów, w którym otrzymasz moderatora. Oferujemy również wsparcie konkursów organizowanych przez naszych partnerów, w postaci nagród związanych z modyfikacjami oraz serwerami. Drużyny e-sportowe Posiadasz drużynę? A może całą organizację? Wchodząc w partnerstwo z InfinityCore.pl otrzymasz miejsce na banner, dział na forum oraz treningowy/turniejowy serwer tickrate 128 dla 12 osób. Zainteresowany? Napisz prywatną wiadomość do Deather lub stwórz temat w tym dziale. Jesteśmy otwarci na wszelkie inne formy współpracy, a także inne warunki niż te wypisane wyżej - kwestia do uzgodnienia. Serwery gier Posiadasz własny serwer i szukasz sieci? Napisz do nas! Oferujemy automatyczny sklep, system banów oraz masę autorskich pluginów. Napisz prywatną wiadomość do Deather, aby otrzymać szczegóły naszej oferty. Zasady i uprawnienia rangi Youtuber/Streamer Oferta i zasady współpracy z twórcami
  42. 0 points
  43. 0 points
    po twoim wyjaśnieniu propozycja wydaje się być lepsza choć... pikachu/raichu sam w sobie jest git już i swoje ciekawe skille posiada. Według mnie pokemon nie potrzebuje kolejnego skilla
  44. 0 points
  45. 0 points
    Jestem na nie gość zbyt agresywny.
  46. 0 points
    Są ludzie tak jak ja ,którzy nie cierpią tego typu map i na nich wychodzą. Kiedyś mapy typu AWP trwały tyle co normalne i ludzie wychodzili bo się grac nie dało nawet w 6 osób na serwerze. Propo głosowania ,na serwerze są jednostki z ujemnym IQ i zawsze będą wcisnąć jak największy czas bo sobie poexpia bijąc kosą na deaglach... Propozycja jak najbardziej zrozumiana ale będziecie grac w 5 osób do 15 XD Jak widzę ze w głosowaniu na mape ze są knify -arenki to uciekam z serwera tak jak 70% osób bo zawsze będą wybrane a co dopiero jak by miały trwać 30 minut a tak było by zawsze robione na złość. Moja opinia gracza to nie. (Mówiłam żebyś do mnie napisał później to wybije ci pomysły z głowy jankos XD)
  47. 0 points
    Itachi dobrze, że grasz ze mną w Albiona. Nie zmieniaj się ❤️
  48. 0 points
    j Ja się nie żalę, ja tylko mówię co myślę.
  49. 0 points
    Jak się ogarnę to zarzucę Wam wieczorem sylwestrowe paczki
  50. 0 points
×
×
  • Create New...